Na czym polega program?
Program Kariera Polskiej Rady Biznesu to ogólnokrajowy program płatnych staży w różnych firmach, który jest największą i najstarszą tego typu inicjatywą w Polsce – od 20 lat stażystki i stażyści mogą odbywać praktyki w najlepszych firmach polskich i międzynarodowych. W bieżącej edycji 34 spółki oferują blisko 100 staży w 14 miastach, m.in. w Bydgoszczy, Grudziądzu, Łodzi, Poznaniu, Krakowie, Warszawie, Wrocławiu czy Zabrzu.
Co oferuje nasz program?
W 2023 r. na osoby zaczynające karierę czekają płatne praktyki w następujących obszarach: administracja, analiza danych, e-commerce, finanse, HR i rekrutacja, inżynieria, IT i programowanie, logistyka, marketing i sprzedaż, obsługa klienta, prawo, PR, media i reklama, relacje inwestorskie, zakupy (procurement), zarządzanie jakością oraz zarządzanie projektami.
W tym roku większość staży ma elastyczne daty rozpoczęcia i zakończenia, a w ich ustalaniu brane są pod uwagę preferencje uczestników. Pracodawcom zależy na wyborze najlepszych kandydatów, dlatego ocena zgłoszeń i procesy rekrutacyjne trwają od pierwszego dnia naboru.
Wszystkie staże oferowane w Programie Kariera są płatne. Każdy uczestnik otrzyma wynagrodzenie w wysokości od 3600 zł nawet do 7000 zł za miesiąc stażu.
Do kiedy trwa rekrutacja?
Jak pokazują dotychczasowe statystyki, co czwarty uczestnik Programu Kariera otrzymuje ofertę współpracy od firmy, w której odbył wakacyjny staż. Organizatorzy zachęcają firmy, by dawały młodym ludziom możliwość bezpośredniej pracy z osobami faktycznie zarządzającymi przedsiębiorstwem lub działem. Poza tym stażyści mogą liczyć na indywidualną opiekę i przemyślany plan praktyk. Jakość staży weryfikują sami uczestnicy, oceniając firmę, która ich zatrudniła, w corocznym badaniu satysfakcji.
W tym roku rekrutacja na staże trwa od 1 marca do 15 maja. Zgłoszenia są rozpatrywane na bieżąco – od pierwszego dnia naboru. Warto szybko wysłać CV.
Dla kogo?
Check out the rest of the news from SCC KUE
Check out the news and updates from our careers and labour market office.