Kto może wziąć udział w Proggy-Buggy?

Do udziału w konkursie zapraszamy studentów, programistów, testerów oraz wszystkich, którzy wiedzą, jak pisać programy, czym są “aplikacje konsolowe”, “standardowe strumienie input-output” oraz wszystkich, którzy lubią rozwiązywać problemy! DataArt do konkursu zaprasza zarówno amatorów, uczniów i studentów, jak również profesjonalistów zawodowo zajmujących się pisaniem kodu. 

Na czym polega konkurs i jak przebiega?

Na konkurs Proggy-Buggy składa się 13 problemów algorytmicznych, które należy rozwiązać w 42 minuty. Odpowiedzią na każde zadanie jest aplikacja konsolowa, której tekst źródłowy może być napisany w dowolnym języku programowania (C, C++, Free Pascal, Java, Mono C#, Python, Ruby, PHP, JavaScript). Językiem roboczym konkursu jest język angielski.

Przed konkursem warto skorzystać z okazji do treningu, rozwiązując zadania z poprzednich lat. Można je znaleźć w sekcji „Training” na stronie https://www.proggy-buggy.com/.

Poprzednie edycje

Konkurs Proggy-Buggy jest organizowany przez firmę DataArt od 2014 r. Minione edycje przyciągnęły łącznie ponad 10 tysięcy uczestników z ponad 60 państw. Konkurs nawiązuje do powieści science fiction „Autostopem przez Galaktykę” Douglasa Adamsa. 

W pigułce:
  • Kiedy i gdzie: 26 października 2024 roku, godz. 12:00
  • Rejestracja na stronie: https://proggy-buggy.com/register/
  • Udział indywidualny lub drużynowy (max. 3 osoby)
  • Udział online (z dowolnego miejsca na świecie) lub stacjonarnie w jednym z biura DA
  • W Krakowie planujemy spotkanie offline, szczegóły zostaną przesłane do zarejestrowanych uczestników
  • Uczestnicy muszą posiadać własnego laptopa i stabilne łącze internetowe
  • Udział w Proggy-Buggy jest całkowicie bezpłatny

Check out the rest of the news from SCC KUE

Check out the news and updates from our careers and labour market office.