Kto może wziąć udział w Proggy-Buggy?
Do udziału w konkursie zapraszamy studentów, programistów, testerów oraz wszystkich, którzy wiedzą, jak pisać programy, czym są “aplikacje konsolowe”, “standardowe strumienie input-output” oraz wszystkich, którzy lubią rozwiązywać problemy! DataArt do konkursu zaprasza zarówno amatorów, uczniów i studentów, jak również profesjonalistów zawodowo zajmujących się pisaniem kodu.
Na czym polega konkurs i jak przebiega?
Na konkurs Proggy-Buggy składa się 13 problemów algorytmicznych, które należy rozwiązać w 42 minuty. Odpowiedzią na każde zadanie jest aplikacja konsolowa, której tekst źródłowy może być napisany w dowolnym języku programowania (C, C++, Free Pascal, Java, Mono C#, Python, Ruby, PHP, JavaScript). Językiem roboczym konkursu jest język angielski.
Przed konkursem warto skorzystać z okazji do treningu, rozwiązując zadania z poprzednich lat. Można je znaleźć w sekcji „Training” na stronie https://www.proggy-buggy.com/.
Poprzednie edycje
Konkurs Proggy-Buggy jest organizowany przez firmę DataArt od 2014 r. Minione edycje przyciągnęły łącznie ponad 10 tysięcy uczestników z ponad 60 państw. Konkurs nawiązuje do powieści science fiction „Autostopem przez Galaktykę” Douglasa Adamsa.
W pigułce:
Check out the rest of the news from SCC KUE
Check out the news and updates from our careers and labour market office.