• Jak przygotować CV, aby zwiększyć swoje szanse na kontakt ze strony rekrutera?
  • Na co zwrócić uwagę przed rozmową rekrutacyjną?

Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w trakcie szkolenia w ramach Akademii Rozwoju: „Recepta na udany proces rekrutacyjny”.

W trakcie szkolenia porozmawiamy również o tym jak skutecznie szukać stażu lub pierwszej pracy. Poznamy fakty i mity na temat CV oraz receptę na skuteczne dokumenty aplikacyjne. Poza tym dowiecie się, jakie pytania najczęściej padają na rozmowach rekrutacyjnych, i jak na nie odpowiadać.

Warsztaty poprowadzi Aleksandra Chojnacka z Pogotowia CV, rekruterka z 9-letnim doświadczeniem. Aleksandra na co dzień pracuje w dziale HR w firmie będącej liderem na rynku urządzeń czyszczących. Wcześniej związana była m.in. z działem Talent Acquisition w bankowej korporacji – jednym z największych pracodawców w Krakowie. Ma doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla, od programów stażowych przez role juniorskie, specjalistyczne, eksperckie po kierownicze. Jej dodatkowym zajęciem jest Pogotowie CV – czyli działalność polegająca na pomocy w stworzeniu skutecznego CV oraz przygotowaniu do rozmowy rekrutacyjnej. Aleksandra chętnie podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, nie tylko z perspektywy rekrutera, ale też ze strony kierowników, z którymi współpracuje w trakcie rekrutacji.

Zapisz się! Liczba miejsc ograniczona!

UWAGA! Na szkolenie warto zabrać swoje CV.

Check out the rest of the news from SCC KUE

Check out the news and updates from our careers and labour market office.