Nestlé zaprasza studentów i absolwentów uczelni wyższych na Skillathon 2025 – cykl bezpłatnych webinarów, które odbędą się w dniach 27–30 października. Wydarzenie organizowane jest w ramach globalnej inicjatywy Nestlé Needs YOUth, we współpracy z 25 firmami partnerskimi zrzeszonymi w Global Alliance for YOUth.
Podczas 4 popołudniowych spotkań online uczestnicy wezmą udział w 10 interaktywnych sesjach prowadzonych przez doświadczonych ekspertów z Nestlé, L’Oréal, Microsoft, LinkedIn i innych partnerów Global Alliance for YOUth. Program obejmuje takie tematy jak marketing, przedsiębiorczość, zrównoważony rozwój, kompetencje cyfrowe, sztuczna inteligencja i personal branding.
Webinary zostały zaplanowane tak, aby w przystępnej formie przekazać praktyczną wiedzę, a jednocześnie stworzyć przestrzeń do dyskusji i wymiany doświadczeń. Spotkania będą prowadzone w języku angielskim na platformie vFairs. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, a uczestnicy, którzy wezmą udział we wszystkich sesjach, otrzymają certyfikat.
Skillathon 2025 to kolejny element inicjatywy Nestlé Needs YOUth, która od lat wspiera młodych ludzi w rozwoju zawodowym i zwiększaniu ich możliwości na rynku pracy. Nauka nie kończy się na studiach – to proces, który trwa przez całe życie. W dzisiejszym świecie, aby dobrze odnaleźć się na rynku pracy, młode osoby potrzebują nie tylko wiedzy, ale też praktycznych umiejętności – zwłaszcza tych związanych z cyfryzacją i zrównoważonym rozwojem.
Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie: https://nestleskillathon.vfairs.com/
O Nestlé
Nestlé jest jedną z wiodących firm sektora spożywczego w Polsce, z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, jest również pracodawcą dla ponad 6 tys. osób zatrudnionych w 8 lokalizacjach. W ciągu ostatnich 30 lat obecności na polskim rynku Nestlé stało się ważnym podmiotem zaangażowanym w rozwój i innowacyjność krajowej gospodarki oraz zaufanym partnerem dla lokalnych społeczności. Firma nieustannie się zmienia, kładąc nacisk na nową ofertę produktową, innowacje i zrównoważony rozwój. Z szacunkiem rozwija znane i lubiane polskie marki, takie jak WINIARY, BOBO FRUT i NAŁĘCZOWIANKA. Polskim konsumentom daje dostęp do uznanych międzynarodowych marek, jak: GERBER, GARDEN GOURMET, NESCAFÉ czy NESPRESSO. W ostatnich latach firma znacząco powiększyła swoje portfolio o suplementy diety, m.in.: VITAL PROTEINS, SOLGAR, co odzwierciedla kierunek jej rozwoju.
Nestlé Polska to firma oparta na wiedzy, troszcząca się o swoich pracowników, którzy mają wpływ i mogą wspólnie zmieniać przyszłość. Swoim pracownikom daje różnorodne możliwości rozwoju kariery w Polsce, jak i zagranicą w ramach jednej organizacji.
Nestlé wyzwala moc jedzenia, by podnosić jakość życia każdego z nas oraz przyszłych pokoleń.

Check out the rest of the news from SCC KUE
Check out the news and updates from our careers and labour market office.