- Jak przygotować CV, aby zwiększyć swoje szanse na kontakt ze strony rekrutera?
- Na co zwrócić uwagę przed rozmową rekrutacyjną?
Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w trakcie szkolenia w ramach Akademii Rozwoju: „Recepta na udany proces rekrutacyjny”.
W trakcie szkolenia porozmawiamy również o tym jak skutecznie szukać stażu lub pierwszej pracy. Poznamy fakty i mity na temat CV oraz receptę na skuteczne dokumenty aplikacyjne. Poza tym dowiecie się, jakie pytania najczęściej padają na rozmowach rekrutacyjnych, i jak na nie odpowiadać.
Warsztaty poprowadzi Aleksandra Chojnacka z Pogotowia CV, rekruterka z 9-letnim doświadczeniem. Aleksandra na co dzień pracuje w dziale HR w firmie będącej liderem na rynku urządzeń czyszczących. Wcześniej związana była m.in. z działem Talent Acquisition w bankowej korporacji – jednym z największych pracodawców w Krakowie. Ma doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla, od programów stażowych przez role juniorskie, specjalistyczne, eksperckie po kierownicze. Jej dodatkowym zajęciem jest Pogotowie CV – czyli działalność polegająca na pomocy w stworzeniu skutecznego CV oraz przygotowaniu do rozmowy rekrutacyjnej. Aleksandra chętnie podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, nie tylko z perspektywy rekrutera, ale też ze strony kierowników, z którymi współpracuje w trakcie rekrutacji.
Zapisz się! Liczba miejsc ograniczona!
UWAGA! Na szkolenie warto zabrać swoje CV.
Sprawdź nadchodzące szkolenia
Zobacz szkolenia organizowane przez nasze biuro karier.